انجمن نعناع

انجمن غیر انتفاعی

انجمن نعناع

انجمن غیر انتفاعی

دعوت از انجمن ضایعات نخاعی استان تهران

به دعوت انجمن نعناع سرکار خانم قمشی جهت بازدید از مراکز فیزیوتراپی
 و شرکت در کلاسهای آموزشی، در تاریخ/۲۳/۹/۲۰۱۰به ژاپن آمدند

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس جهانى دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:38 ب.ظ http://blogsky.com/login

باسلام
حدود چهار ساله به دلىل افتادن وچار ضاىعه نخاعى کمرى شدم
وبه دلىل فقر مالى قادر به درمان نىستم و به دلىل کوهلت پدر و مادر در کنج خانه مانده ام نىاز به کمک و همىارى دارم
تلفن 09376015157
با تشگر
باسلام
حدود چهار ساله به دلىل افتادن وچار ضاىعه نخاعى کمرى شدم
وبه دلىل فقر مالى قادر به درمان نىستم و به دلىل کوهلت پدر و مادر در کنج خانه مانده ام نىاز به کمک و همىارى دارم
تلفن 09376015157
با تشگر

عباس جهانى دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:36 ب.ظ http://blogsky.com/login

حدود چهار ساله به دلىل افتادن از درخت دچار ضاىعه نخاعى کمرى شودم وبه دلىل فقر مالى قادر به درمان نىستم نىاز به کمک و همدردى دارم
لطفا به من کمک کنىدحدود چهار ساله به دلىل افتادن از درخت دچار ضاىعه نخاعى کمرى شودم وبه دلىل فقر مالى قادر به درمان نىستم نىاز به کمک و همدردى دارم
لطفا به من کمک کنىد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد