انجمن نعناع

انجمن غیر انتفاعی

انجمن نعناع

انجمن غیر انتفاعی

رعایت حقوق معلولین

امروز رفتیم به سد میاگاسه در استان کاناگاوا خیلی با صفاست  

 

برای رفتن به محوطه بالای سد باید از این پله ها بالا رفت زنگ رو زدم ومنتظر شدم   

 

مامورین آمدند و با بالابر بنده را تا بالا هدایت نمودند سه نفر با لباس فرم  

 

منظره اطراف سد از بالا خیلی زیباست 

 

این هم بالای سد که تفریگاه توریست است با تمام امکانات  

 

  عکس سد که از بالا گرفتم 

 

آبی که در پشت سد جمع شده با این منظره زیبا 

 

در آخر مسولین باز به زحمت افتادند و من را تا پیش اتومبیل خودم رساندند

بدون هیچ دردسری من هم همانند همگان به دیدن این سد رفتم واقعا رعایت

قانون و احترام به حقوق همدیگر چقدر خوبه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد