انجمن نعناع

انجمن غیر انتفاعی

انجمن نعناع

انجمن غیر انتفاعی

روشها و ضرورت مناسب سازی فضای تردد معلولان برای مردم تبیین شود

پاشایی در گفتگو با مهر:
روشها و ضرورت مناسب سازی فضای تردد معلولان برای مردم تبیین شود
کرج - خبرگزاری مهر: رئیس انجمن حمایتی نعناع گفت: لازم است روشها و ضرورت مناسب سازی فضاها برای تردد معلولان، برای مردم نیز تبیین و در این خصوص فرهنگسازی شود.

محمد پاشایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ضرورت مناسب سازی فضا برای تردد معلولان در معابر، خیابانها و ساختمانها افزود: به کمک این مناسب سازی می توانیم زمینه های افزایش حضور معلولان در فعالیتهای اجتماعی را فراهم کنیم.

رئیس انجمن نعناع ادامه داد: دوره های مناسب سازی فضا برای تردد معلولان باید برای کارشناسان و دست اندرکاران و مردم برگزار شود تا همه با روشهای مناسب سازی در زمینه یادشده آشنا شوند.

وی گفت: اهمیت برگزاری این دوره ها برای مردم، کمتر از اهمیت برگزاری این دوره ها با کارشناسان و دست اندرکاران امر نیست و باید در برنامه های خود به این امر توجه کافی داشته باشیم.

پاشایی افزود: باید زمینه هایی را فراهم کنیم تا مردم نیز از اهمیت تعیین کننده مناسب سازی فضا برای تردد معلولان در جامعه مطلع شوند زیرا پس از تحقق این امر، مردم نقش بیشتری در کمک به مناسب سازی خواهند داشت.

رئیس انجمن نعناع ادامه داد: مناسب سازی فضا برای تردد معلولان باید در خصوص همه فضاها از جمله فضاهای خیابانی و ساختمانی دنبال شود و نقش دستگاه های ذیربط در این خصوص بسیار مهم و تعیین کننده است.

انجمن نعناع در جهت حمایت از معلولان جسمی حرکتی و با هدف رفع نیازها و مشکلات و معضلات زندگی فردی و اجتماعی معلولان فعالیت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد