انجمن نعناع

انجمن غیر انتفاعی

انجمن نعناع

انجمن غیر انتفاعی

کارگاه آموزشی مناسب‌سازی فضا برای معلولان در کرج آغاز شد

کرج - خبرگزاری مهر: کارگاه آموزشی مناسب سازی فضا برای تردد معلولان با همکاری بخش ها و دستگاه های ذیربط در کرج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه آموزشی نحوه مناسب سازی فضا برای تردد معلولان در راستای تسهیل تردد این افراد در اداره کل بهزیستی استان البرز آغاز شد.

این کارگاه با همکاری بهزیستی استان البرز و انجمن نعنا که در راستای حمایت از معلولان تشکیل شده، برگزار می شود و به مدت سه روز ادامه دارد.

در هریک از روزهای برگزاری این کارگاه، موارد مد نظر به شرکت کنندگان ارائه می شود و جمع بندی کلی سومین روز کارگاه آموزشی نیز در پایان انجام می شود.

انجام تبادل نظر در خصوص نحوه مناسب سازی فضا برای استفاده بهتر معلولان از مراکز و تاسیسات عمومی نیز در پایان این کارگاه آموزشی انجام می شود.

اعطای گواهی آموزشی از دیگر بخش های کارگاه آموزشی مناسب سازی است

شنیدن نظرات شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی یادشده و درخواست آنها برای پر کردن فرم نظرخواهی، اتمام کارگاه و اعطای گواهی آموزشی از دیگر بخش های برنامه یادشده است.

بازدید از مراکز و تاسیسات عمومی از دیگر بخشهای این برنامه است ضمن اینکه موارد یادشده در سومین روز برگزاری کارگاه آموزشی مناسب سازی فضا برای تردد معلولان صورت می گیرد.

فراهم کردن مقدمات لازم برای عاری سازی سطح شهر از موانع تردد معلولان، انتقال تجربیات و تکنولوژی ژاپن در زمینه مربوطه به ایران از اهداف کارگاه آموزشی یادشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد