انجمن نعناع

انجمن غیر انتفاعی

انجمن نعناع

انجمن غیر انتفاعی

جمع آوری وسایل توانبخشی

امروز با همکاران انجمن رفتیم برای آوردن ویلچر ساعت 8صبح از خانه زدیم بیرون با یک ماشین
دیگر به انبار آقای امامی رفتیم که بیش از یک ساعت راهه و پس از قرض کردن این وانت حرکت کردیم فاصله تا اینجا که در حال بستن هستیم دو ساعت بود با راه بندان و گرمایی که بود ساعت یک رسیدیم و بعد از اینکه ویلچرها را سوار کردیم حرکت به سمت دیگری که باز دو ساعت فاصله داشت با سه ساعت ترافیک ساعت پنج بعد از ظهر رسیدیم محل دوم و پس از دریافت یک ویلچر برقی حرکت به سوی انبار ساعت هفت و نیم رسیدیم انبار و پس از پیاده کردن و خداحافظی ساعت ده شب به خانه رسیدیم واقعاً خسته شدیم اما پس از رساندن این وسایل به دست نیازمندان خستگی از تنمون در میاد راستی تا این وسایل به اندازه یک کانتینر بشه احتیاج به کمک همه داریم پس اگر ویلچر برقی ،معمولی،تخت برقی،تشک مواج و....پیدا کردید خبرمون کنید ممنون از همکاری همه خیر خواهان 
 
این ویلچرها منتظرند تا ارسال بشن ایران تا به دست دوستانمون برسند 

حضوراستاد در تالار فردوسی

استاد حسن آهنگران در تالار فردوسی واقع در سفارت ایران(توکیو)در مورد انواع خطوط 'نسخ'،' نستعلیق' ،'ثلث شکسته نستعلیق'توضیحاتی را برای حاضران بیان نمودند استقبال بسیار خوب ژاپنیها نشانگر علاقه آنها به خط و فرهنگ ایران زمین بود 

   

یادگاری از استاد حسن آهنگران که به آقای پاشایی اهدا نمودند   

اهمّیّت مشارکت در تمام امور خیر

خوب است انسان در هر کار خیرى(1) که پیش مى آید و مى تواند آن را انجام دهد، فرصت را مغتنم بشمارد و خود را از آن محروم ننماید.
 «أَحْصَـلـهُ اللَّهُ وَ نَسُوهُ» (2) (خداوند به شماره درآورد و آنان فراموشش کردند.) را نباید کوچک شمرد، زیرا فرداى قیامت به هر یک از آن ها شدیدا محتاج خواهیم شد.
کارهاى خیر و امور مهمّ، مسأله رسیدگى به ایتام و تفقّد نسبت به شؤون آن ها و لو به صورت مخفیانه، هم چنین ارسال طعام حاضر و پخته به مستحقّین، که در میان علما و مراجع سابق و نیز ائمّه ى اطهار ـ علیهم السّلام ـ رایج بوده است.

1. ساختن پل، فقرا، اداى دیون، برآوردن حوایج، شکست اعدا دین، تقویت مؤمنین و سایر ابواب متفرّقه خیرات و مبرّات و کارهایى از این قبیل.

2. سوره ى مجادله، آیه ى 6. 

نمایشگاه کتاب

از تاریخ 7/7الی10/7نمایشگاه بین المللی کتاب در توکیو با حضور ایران برپاشد جمهوری اسلامی ایران امسال نیز به روال سالهای گذشته با مجموعه ای از کتب نفیس و آثار مختلف در زمینه های مذهبی ، تاریخی، علمی، ادبی، شعر و سایر زمینه ها در نمایشگاه بین المللی کتاب توکیو شرکت نمود. از ابتکارات جالب غرفه کشورمان در نمایشگاه امسال حضور هنرمند خطاط ، 'حسن آهنگران'، از پیشکسوتان خوشنویسی ایران بود که برای اولین‌بار از سوی 'دانشگاه بین المللی المصطفی' در این نمایشگاه حضور داشته که در انواع خطوط 'نسخ'،' نستعلیق' ،'ثلث شکسته نستعلیق' ارایه کرده است که در ساعات اولیه آغاز به کار این نمایشگاه با استقبال خوبی از طرف بازدید کنندگان روبرو شد. 

 

غرفه ایران درهجدهمین نمایشگاه بین المللی توکیو  

    

آقای پاشایی به همراه خانم اوساوا و مسول غرفه  سرکار خانم نجفی   

غرفه ایران  در مورد کتابهای کودکان که استقبال زیادی شد و جای تحسین دارد 

تسلیت

بازگشت همه بسوی اوست

سرکار خانم قمشی

با نهایت تاسف و تاثر درگذشتبرادر گرامیتان مرحوم جناب آقای مهران قمشی  را تسلیت عرض کرده

و از خداوند منان برای شماو نزدیکان آن مرحوم صبر جلیل خواستاریم.

انجمن نعناع