انجمن نعناع

انجمن غیر انتفاعی

انجمن نعناع

انجمن غیر انتفاعی

راهکارهای ژاپن در مناسب سازی فضاها برای تردد معلولان در کرج ارائ

کرج - خبرگزاری مهر: تجربیات و راهکارهای کشور ژاپن در زمینه مناسب سازی فضاها برای تردد معلولان به کارشناسان در کرج ارائه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ژاپن یکی از کشورهای موفق در زمینه مناسب سازی فضاها برای تردد معلولان در جهان است و با توجه به این امر، تجربیات و راهکارهای این کشور در زمینه فراهم کردن زمینه های تسهیل تردد معلولان در ساختمانها و خیابانها، ظهر یکشنبه در کرج ارائه و بررسی شد.

این امر طی کارگاه آموزشی نحوه مناسب سازی فضاها برای تردد معلولان در اداره کل بهزیستی استان البرز انجام و هدف از انجام آن، کمک به مناسب سازی فضاها عنوان شد.

یک استاد ژاپنی به نام تراشیما کااورو، تجربیات و راهکارهای ژاپن در این خصوص را برای شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی یاددشده بیان کرد و به سئوالات مطرح شده پاسخ داد.

انجمن نعناع که در راستای حمایت از معلولان ایران تشکیل شده است

انجمن نعناع که در راستای حمایت از معلولان ایران تشکیل شده و اداره کل بهزیستی استان البرز در برگزاری این کارگاه آموزشی همکاری کرده اند.

بازدید از مراکز و تاسیسات عمومی در این کارگاه آموزشی سه روزه انجام می شود و شرکت کنندگان طی این امر از نزدیک با مشکلات و موانع تردد معلولان در کرج آشنا می شوند.

جمع بندی کلی سومین روز کارگاه آموزشی و انجام تبادل نظر در خصوص نحوه مناسب سازی فضا برای استفاده بهتر معلولان از مراکز و تاسیسات عمومی نیز انجام می شود.

فراهم کردن مقدمات لازم برای عاری کردن سطح شهر از موانع تردد معلولان، انتقال تجربیات و تکنولوژی ژاپن در زمینه مربوطه به ایران از اهداف کارگاه آموزشی یادشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد